Informace:
- ke změně úhrad za ubytování, stravu a péči a
- k zavedení spoluúčasti pacientů na úhradě za inkontinentní pomůcky
Vážení,
dovolujeme si informovat o chystané změně úhrad za ubytování, stravu a péči. Ke změně způsobu vyúčtování a ke změně výše úhrad dojde s účinností od 1. 4. 2022. Již připravujeme nové smlouvy o poskytnutí sociálních služeb, postupně budeme k jejich projednání oslovovat klienty, případně jejich opatrovníky nebo jiné zástupce.
Nově nebude úhrada za ubytování a stravu účtována tak, že se součet denních částek za ubytování a stravu násobí 30, ale bude účtována dle skutečného počtu dnů v kalendářním měsíci (součet denních částek x 28, 29, 30 nebo 31).
Úhradu za ubytování a stravu si můžete orientačně spočítat na tomto odkazu: https://www.domovpodzamci.cz/kalkulacka/
Bližší informace Vám podají sociální pracovnice:
Říhova ulice:
Bc. Anna Cholastová, socialnids@domov-podzamci.cz, 734 306 720
Soňa Dubánková, DiS., socialnids2@domov-podzamci.cz, 601 326 551
Palackého ulice:
Mgr. Tereza Horáková, socialni@domov-podzamci.cz, 731 158 139
Soňa Vodičková, metodik@domov-podzamci.cz, 601 326 550
Dále s účinností od 1. 3. 2022 dojde ke spoluúčasti klientů na úhradě inkontinentních pomůcek.
K tomuto více informací podá vedoucí úseku přímé péče:
Vladislava Klvaňová, vedoucipp@domov-podzamci.cz, 724 960 774
K DISPOZICI VE FORMÁTU pdf. úhrady od 1 4 nebo níže ve formátu jpg.:
Děkujeme za pochopení a spolupráci
Mgr. Jana Cabadajová, MBA
ředitelka